Når man skal stable så stort et arrangement som Langelandsfestival på benene, er det altafgørende at have nogle professionelle og dygtige partnere. Netop dét har Langelandsfestival, og det er noget, som vi sætter pris på – for uden dem, var der ingen fest. Herunder kan du se vores partnere, der med hver deres faglighed bidrager til at skabe den bedst mulige oplevelse for gæster og Crew på Langelandsfestival.
Gør som andre store brands og overvej et partnerskab med Langelandsfestival. Er du interesseret i at blive partner med os – eller bare få en snak om, hvad netop din virksomhed kan få ud af et partnerskab? Så tag fat i creative manager, Daniel Pedersen på dkp@llf.dk.
”Såvel i løbet af året, som under selve festivalen, er det meget udbytterigt for os at være partner med Langelandsfestival. Vi har et godt samarbejde i forhold til eksponering – det gælder på de sociale medier, men også på festivalen, hvor vi i 2019 samplede vores kendte kongekroner. Det var således en fornøjelse at se dem på glade gæster, når de var til koncert og naturligvis, når de købte vores mad.”
Langelandsfestival blev afholdt for første gange i 1991 og siden da er ugen 30 blevet synonym med fest. Ugen, hvor over 25.000 mennesker valfarter til en af Danmarks smukkeste øer, for at nyde samværet og feriestemningen.
For os er det altafgørende at have nogle professionelle og dygtige partnere. Uden dem, var der ingen fest.